Reklamní pozice premium odkaz

Jak reklamovat zboží při nákupu v eshopu 2/2

Jak reklamovat zboží při nákupu v eshopu 2/2

Ilustrační foto

Vyřízení a uznání reklamace

Jakmile prodejce splní svou povinnost a sepíše s vámi reklamační protokol, má třicet dní na vyřízení reklamace. Doba reklamace se nijak neliší od kamenných prodejen. Jestliže dojde k uznání reklamace, většinou získáte nové zboží, kdy už neplatíte poštovné za doručení. Máte také nárok na náhradu nákladů, které jsou spojeny s reklamací – poštovné.

Vrácení zboží

Jakmile budete vracet reklamované zboží, musí být navrácení provedeno tak, že nebude poškozen původní obal a současně nesmí být zboží ani částečně spotřebováno (například krémy, parfémy, kosmetika apod.). Nemohou se vracet ani nákupy, kde to není možné z hygienických důvodů – manikúry, nůžky apod.

Výměna zboží

Při uznání reklamace by měl být prodejce schopen zboží opravit nebo ho vyměnit. Můžete však odstoupit od kupní smlouvy. Při neodstranitelné vadě vám nabídne prodejce jiný kus, když zboží už nemá, požadujte vrácení peněz.

Autor: Redakce

Autor fotografie/zdroj fotografie: Kreditweb.cz

Štítky: eshopy, reklamace, spotřebitel

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách Kreditweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste si měli ověřit nebo je vhodné je konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel Kreditweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -Kreditweb.cz.

Z dalších webů vybíráme