Svět online

Jak reklamovat zboží při nákupu v eshopu 2/2
Vyřízení a uznání reklamace Jakmile prodejce splní svou povinnost a sepíše s vámi reklamační protokol, má třicet dní na vyřízení reklamace. Doba reklamace se nijak neliší od kamenných prodejen. Jestliže dojde k uznání reklamace, většinou získáte… »

Jak reklamovat zboží při nákupu v eshopu 1/2
Reklamace v eshopu Problémy a potřebu reklamace můžete řešit nejen v kamenném obchodě, ale také v eshopu. Platí zde stejná práva jako v kamenném obchodě. Na zboží se tedy vztahuje záruka srovnatelná s kamenným obchodem a na různé zboží.… »
Nejčtenější
Doporučujeme
Reklamní pozice doporučujeme -unikátní místo vždy pouze pro 1 inzerenta.
Nejnovější
Náš tip
Reklamní odkaz náš tip.