Reklamní pozice premium odkaz

Založit firmu není věda. Přesto byste to neměli podcenit!

Založit firmu není věda. Přesto byste to neměli podcenit!

Ilustrační foto

Jestliže se chystáte založit firmu, měli byste vědět, že i sebemenší krok vám může ovlivnit její ziskovost. Samozřejmě to nemusí platit vždycky. Zejména pokud máte zajímavý byznys plán, který aktuálně nemá adekvátní konkurenci. Takových podnikatelských záměrů je ovšem málo, protože konkurence existuje téměř ve všech oborech. Čím tedy podpořit dobrý start podnikání?

  1. Název firmy -vybrat správný název firmy, který bude sloužit i jako značka služeb nebo výrobků, není úplně jednoduché. Nejde totiž pouze o správný nápad, ale také o to, zda se bude jednat o dostatečně originální a vhodný název. Mnoho obchodních značek je již chráněno, takže musíte počítat s tím, že vám to dá určitou práci. Pokud nejste dostatečně kreativní, nebojte se na vymyšlení názvu najmout marketingového odborníka.

  2. Sídlo firmy – vliv na úspěšnost vaší nové společnosti může mít i její sídlo. Vybrat sídlo firmy je proto další podstatnou součástí celého procesu. Ve většině případů platí, že velká města jsou pro klienty zajímavější.

  3. Výjimka u sídla firmy – určitou výjimkou pro sídlo firmy ve městě může být situace, kdy např. provozujete sklady. V těchto případech může být dokonce menší město nebo vesnice výhodou, protože dodavatelé i odběratelé zboží budou mít snadnější cestu bez dopravní zácpy. Jenže i zde je vhodné, abyste byli v dosahu zákazníků. Pokud toto splňujete, můžete zvážit, zda nezměníte i sídlo. V takovém případě jsou firmy, které nabízejí heslo „ zrealizujeme změnu sídla firmy spolehlivě a rychle".

  4. Dobrá účetní – na začátku byste neměli podcenit ani výběr dobré účetní. Tu je dokonce dobré mít ještě dříve, než firmu založíte. Je totiž vhodné s ní konzultovat budoucí kroky. Její rady vám můžou ušetřit hodně času a dokonce i peněz.

  5. Propagace – zapomenout byste neměli ani na propagaci vašeho podnikání. Jednou z nejméně finančně náročných cest je kompletní spravování FB stránky u odborníků. Zajímavá a efektivní komunikace s potenciálními zákazníky prostřednictvím sociálních sítí může v mnoha případech přinést ovoce, zejména v dlouhodobém horizontu.

  6. Zaměstnanci – pokud budete potřebovat zaměstnance, čeká vás v dnešní době poměrně tvrdý oříšek. Trh práce je nasycený a zaměstnanci si vybírají zaměstnavatele. Naopak to sice také funguje, ale spíše formálně. Mnoho firem a podnikatelů je vůbec rádo, že zaměstnance seženou. Přesto situaci nepodceňte, protože dobrý zaměstnanec může firmu podržet i podpořit. A naopak. Každopádně musíte počítat s tím, že zaměstnanec vás bude něco stát. Právě na lidech pracujících pro firmu nelze v současnosti příliš ušetřit.

 

Reklamní článek

Autor: Redakce

Autor fotografie/zdroj fotografie: Kreditweb.cz

Štítky: podnikání, pr

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách Kreditweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste si měli ověřit nebo je vhodné je konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel Kreditweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -Kreditweb.cz.